Miercuri, 10 noiembrie

Cu voioşia specifică deţinutului în ceea ce priveşte posibilitatea de a nu ţi se decide un bine, am tras concluzia că toată starea mea de pseudofericire de ieri a fost iluzorie. Şi uite-aşa, lehamitea generalizată existentă în sufletul meu pune din nou stăpânire pe mine. M-am săturat de tot şi de toate. Mi-aş dori ca Dumnezeu să-mi fi dat mai mult noroc în viaţă, ca în locul ultimilor şase ani şi ceva din viaţă, să fi primit, atunci în 2004, un incident la paraşutare, iar acum oasele mele dezgolite să fie albe.
Poate că pentru mulţi ceea ce simt pare deplasat, argumentând că viaţa merită trăită în orice condiţiuni. Eu însă nu sunt un infractor, sunt un om liber condamnat pe nedrept să facă puşcărie. Am fost umilit şi supus la presiuni inimaginabile pentru ceva ce nu am făcut. Însă nimeni nu a vrut să vadă nedreptatea. Nici procurorii, nici judecătorii, nici restul oamenilor care mi-au decis soarta prezentă. Contradicţia dintre realitatea faptică şi realitatea juridică mi-a spulberat sufletul şi credinţa că binele prevalează întotdeauna. Cu fiecare act din această monstruoasă punere în scenă a vieţii mele, îmi dau seama că sunt împins spre o fundătură, spre un loc din care nu mai pot bifa nici o opţiune, împingându-mă doar spre sinucidere!

Un răspuns to “Miercuri, 10 noiembrie”

  1. Dragul meu,nici nu vreau sa ma gandesc ,ca te gandesti la asa ceva.Cred ca ti-e foarte,foarte greu,dar as vrea din tot sufletul sa nu te gandesti la asa ceva…..nu trebuie.Ai fost,esti si vei ramane un om integru,cu simtul responsabilitatii,cu un suflet mare,cu un caracter puternic,si cu multe alte calitati.Nu lasa sistemul asta de rahat sa te invinga,nu permite sa castige lupta.Poate ca au castigat o batalie,te-au inchis pe nedrept,dar nu trebuie sa iasa invingatori.Tu esti invingatorul.Fi tare!.Incearca sa-ti incarci bateriile cand iesi la munca,sa-ti limpezesti gandurile.Iti transmit toata puterea mea.sunt alaturi de tine,ma rog pt tine.Mai rezista,te rog.Te pup,te imbratisez……

Lasă un răspuns

