Duminică, 14 noiembrie

Starea de anxietate a pus stăpânire pe mine, de vreo săptămână dorm doar câte două-trei ore pe noapte. Şi senzaţia aceasta de oboseală permanentă însoţită de o stare de aşteptare surdă este extrem de devastatoare pentru sănătatea mea psihică. Am devenit ursuz, irascibil şi agresiv, nu-mi mai găsesc locul şi starea, simt că mă autodistrug. De altfel, gândurile permanente la modalităţile de curmare ale existenţei ăsteia patetice, au devenit o constantă a vieţii mele.

Lasă un răspuns

