Marţi, 16 noiembrie

Niciodată nu mi-e plăcut ziua de marţi. Într-o zi de marţi am fost arestat, în această zi infamă destinul meu a fost schimbat. Cred că şi sfărşitul existenţei mele va fi tot într-o zi de marţi. În plus de asta, credinţa păgână că în această zi, influenţa mistică a zeului războiului îşi demonstrează plenitudinea, devine credibilă.
Stare de nervozitate de dimineaţă s-a concretizat în accese de rebeliune împotriva destinului meu şi a situaţiei care-mi marchează viaţa. Sunt frustrat de-a dreptul de neputinţa mea de a-mi apăra drepturile, de a fi transformat în ceea ce vor ei să fiu. Mai mult, aici până şi simplele gesturi le percepi ca o extraordinară ofensă adusă propriei persoane, lucruri creditate alte dăţi ca fiind minore, acum ţi se dezvăluie ca şi afronturi uluitoare la adresa individului care ai fost până să ajungi aici.
Şi în această lume în care demarcaţia dintre bine şi rău s-a disipat, mintea începe să-ţi joace feste. Ajungi să crezi că lumea întreagă s-a coalizat împotriva ta, că toţi îţi doresc răul, iar persecuţia ta e generalizată.

Lasă un răspuns

