Miercuri, 17 noiembrie

Ieri, la o oră târzie din noapte, pe TVR 2, am vizionat un interviu al procurorului general al României, Codruţa Kovesi. Imperbă şi arogantă, orbită de excesul abuzului de putere, în emisiunea respectivă i-a povestit unei reporteriţe tălâmbe despre ataşamentul ei faţă de valorile familiale, despre viaţă şi, mai apoi, despre caracterul angelic al procurorilor din subordine şi despre satisfacţiile profesionale ale oricărui procuror în a influenţa pentru eternitate destinele unor oameni.
Urmărind-o, dacă nu aş fi avut ocazia să cunosc pe propria-mi piele ce înseamnă atenţa unui procuror incompetent şi răzbunător, nu puteam să nu mă întreb dacă oare mai are contact cu realitatea, dacă chiar ştie ce experimentează subiecţii sistemului de drept românesc. Se prea poate ca în turnul ei de cristal toate să pară roz, însă diferenţa dintre nivelul declarativ şi realitate pentru o persoană condamnată pe nedrept la ani buni de puşcărie e uriaşă.
Aşa că mă întreb, eu ca subiect al unui abuz al acestui stat, cui să mă adresez, dacă nu şefului unei instituţii menite să găsească şi să înfăptuiască adevărul? Pentru că eu, în calitate de cetăţean al acestei ţări, ca şi oricare alt cetăţean, am trimis nenumărate memorii în care am solicitat efectuarea unei minime verificări a aspectelor reclamate. Nu am cerut favoruri sau comiterea unor ilegalităţi, am cerut doar o minimă verificare a unor fapte reale şi demonstrabile.
Însă, deşi au trecut peste şase luni de la data trimiterii primului memoriu, nimeni nu a catadicsit ca măcar să-mi răspundă.
Oare câţi oameni trebuie să solicite procurorului general acelaşi lucru pentru a primi un singur răspuns?
Oare cum ar putea capta atenţia un cetăţean onest, condamnat pe nedrept la puşcărie, întratât încât să viziteze un penitenciar pentru a lua contact cu realitatea sistemului judiciar românesc?

3 răspunsuri to “Miercuri, 17 noiembrie”

  1. casefifteen Says:

    RESPECT !

  2. Sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri ,sanatate si putere si sperantze!!!
    fii tare si gandeste pozitiv
    te pupam

  3. dar pentru ce ai fost condamnat?

Lasă un răspuns

