Sâmbătă, 20 noiembrie

Astăzi s-a ieşti pe terenul de sport de la GAZ II la fotbal, un avantaj oferit unora dintre deţinuţi. Pentru că prezenţa mea mi-a fost solicitată la postul de muncă, urmând să vină o organizaţie misionară, nu m-am înscris şi eu pe lista de fotbal dintr-o conştiinţă a responsabilităţii la lucru, oricum evident neapreciată, deşi îmi doream din tot sufletul să pot alerga în aer liber vreo două ore.
Aşa că am aşteptat şi am aşteptat până după masă. Ce să vină cineva să mă anunţe, doar statutul meu social e cel de sclav la dispoziţia lor… Nu m-a scos nimeni la muncă, dar nici la fotbal nu am putut ieşi, aşa că starea de frustrare mi s-a accentuat. Sunt aidoma unui sclav, veşnic la dispoziţie, dar doar uneori folosit, când vrea stăpânul. Ştiu că nici nu sunt în măsură să cer explicaţii, poziţia socială nu-mi permite.
Aşa că astăzi am mai învăţat o dată o lecţie de supunere şi submisiune, ca nenumărate altele, doar exemplul moralizator dat prin intermediul meu trebuie să fie complet.

2 răspunsuri to “Sâmbătă, 20 noiembrie”

  1. dragadulcica_2005 Says:

    Astept cu nerabdare sa ” postezi” iar , este precum o carte tot ce citesc, si de fiecare data dabea astept sa intru pe site sa mai invat lucruri de viata, asta e cel mai important.. pe care nu le prea gasesti intr o librarie gen Diverta…

Lasă un răspuns

