Duminică, 21 noiembrie

Toate cererile din acest an privitoare la drepturi ale mele, mi-au fost respinse. Prin recursul de la Înalta Curte am solicitat reanalizarea dosarului întrucât infracţiunile imputate nu există. Fără să se facă o minimă verificare, demersul mi-a fost respins. Am iniţiat contestaţia în anulare. Mi-a fost respinsă, deşi motivele sunt pertinente şi verificabile. Aşa că acum mă întreb dacă mai are sens să mai fac revizuirea, în condiţiile în care sistemul judiciar îşi doreşte cazuri de corupţie, nu punerea la zid a abuzurilor făcute în lupta anticorupţie!

Lasă un răspuns

